|
Na společné cestě

Asfaltové směsi

Kromě všech běžných druhů asfaltových směsí, včetně směsí s vysokým modulem tuhosti, disponuje stavební Skupina EUROVIA CS řadou dalších technologií, vyvinutých převážně společností Eurovia ve Francii, jako jsou například:

  • VIAPHONE® - asfaltová směs s nízkou hlučností, která účinně a trvale snižuje emise valivého hluku a zároveň je, oproti drenážnímu asfaltu, méně náchylná k zanesení.
  • GRIPFIBRE® - unikátní mikrokoberec s velkým obsahem syntetických vláken, který umožňuje dosáhnout dobrých protismykových vlastností a delší trvanlivosti. Jeho pokládka je rychlá, vozovku lze otevřít pro provoz do půl hodiny po položení.
  • RUGOVIA®TM - směs speciálního složení, které zajišťuje dobré povrchové vlastnosti a trvanlivost obrusné vrstvy pokládané v malých tloušťkách.
  • AGRÉVIA® – dekorativní a rozlišující obrusná vrstva z povrchově upravené asfaltové směsi – umožňuje vytvořit dobře rozlišitelné zóny určené např. pro chodce či cyklisty.
  • REXOVIA® - zase speciální asfaltový beton odolný proti trvalým deformacím při zachování dobrých únavových vlastností a hodí se pro vozovky zatížené pomalu se pohybujícími nebo zastavujícími těžkými dopravními prostředky.
  • VIASAF® - speciální asfaltová směs s vysokým obsahem silně modifikovaného asfaltu, určená pro mezivrstvy výrazně omezující šíření trhlin.
  • SALVIACIM® (asfaltocementový beton) - polotuhá vrstva vhodná pro plochy s pomalou a zastavující dopravou, jako jsou autobusové zastávky, manipulační plochy, letiště či průmyslové provozy. Hotová konstrukce je bezespárový monolitický komplex, který má pružnost asfaltové směsi svojí tuhostí se blížící betonu a současně se vyznačující dobrou odolností proti chemikáliím.
  • TEMPERA® – nízkoteplotní asfaltové směsi, které společnost Eurovia vyvinula s firmou MeadWestvaco, jejíž přísady Evotherm DAT H5 nebo MA3 umožňují snížení pracovních teplot asfaltových směsí až o 50 °C, resp. 30 °C. Tím se významnou měrou snižují emise skleníkových plynů (až o 40 %), spotřeba energie (až o 30 %), a expozice pracovníků asfaltovým výparům.
  • CANADER-mix – studená asfaltová směs z kvalitního kameniva a ředěného asfaltu se speciální modifikovanou aditivní přísadou kanadského vlastníka této technologie, která umožňuje dlouhodobé skladování a zpracovatelnost až do -10 °C. CANADER-mix umožňuje úsporné provádění oprav výtluků a drobných oprav povrchů vozovek i za nepříznivých klimatických podmínek – za deště, sněhu, náledí a mrazu až do -10 °C.
    Více informací o této asfaltové směsi najdete na http://www.obalovna-letkov.cz/cs/canader-mix.html
  • VIASPHALT®BT - Asfalt vyráběný za nižších teplot, čímž dochází ke značné úspoře energie a odstranění úniku prakticky všech výparů na staveništi při zachování požadovaných vlastností litého asfaltu.

  • FLEXIPLAST® - systém zpomalující šíření trhlin. Je určen pro opravy trhlin ve vozovce. Technologie umožňuje pokládku ve vysoké rychlosti a může být použit pro všechny typy konstrukcí a pro jakékoliv dopravní zatížení. Doporučuje se zejména pro údržbu polotuhých vozovek s vrstvami ze směsi s hydraulickými pojivy, a pro tuhé vozovky z cementového betonu. FLEXIPLAST® prodlužuje životnost vozovek.

Novinky

3. 9. 2018

Hlavní opravy I/35, Koutníkovy ulice v Hradci Králové končí

Hlavní práce na Koutníkově ulici v Hradci Králové na I/35 se blíží ke konci a od 9. září bude průjezd místem bez omezení. Do konce září budou probíhat ještě dokončovací práce. Opravu silnice provádí EUROVIA CS pro ŘSD ČR.
více zde

28. 8. 2018

Omezení dopravy na D1 u Prahy končí, opravy jsou pro letošní rok hotové

Na úseku dálnice D1 v km 12 – 16 u Prahy opravy pro letošní rok končí. Místem projedou řidiči bez omezení již o posledním víkendu letních prázdnin, tj. …
více zde